ייעוץ לימודים לחיילים משוחררים

שלחי לחברה

למה כדאי לך לעשות ייעוץ לימודים דווקא אצלי

אני פסיכותרפיסטית, וכבר ליוויתי הרבה אנשים בתהליכי ייעוץ למציאת הייעוד שלהם בחיים, הנושא שמעניין אותם ללמוד, והעבודה שהם אהבו, הצליחו בה והרוויחו בה, ואשמח לעבור את התהליך הזה גם איתך (:
הבעיה עם מבחני התאמה ללימודים או למקצוע היא שהמבחנים האלה תכופות מזניחים את הנושא החשוב ביותר.
במקום לערוך לאנשים מבחני התאמה, ולפיהם לייעץ לאנשים צעירים – כמו חיילים משוחררים, או לאנשים שרוצים לעשות הסבה מקצועית בהמשך הדרך, אני מאמינה שתכופות האדם עצמו כבר יודע מה הוא רוצה לעשות, ושהכי כדאי ללכת בדרך הזו – ולראות איך להתקדם בה בצורה הכי טובה.
 

הקריטריון הכי חשוב בייעוץ לימודים לחיילים משוחררים

חיילים משוחררים הם אנשים בתחילת דרכם – האישית, הלימודית, המקצועית והכספית.
העבודה שלי היא לדאוג לכך שההתחלה הזו תהיה כמה שיותר מלהיבה, בעלת משמעות, גם זולה וגם רווחית עבורך, ושתתן לך את הכלים הטובים ביותר להצליח בהמשך דרכך המקצועית, האישית והכספית.
אני מאמינה בזה שאם משהו מעניין אותך ו'מדליק' אותך, ובא לך להתחיל להתפתח בכיוון - אז בהחלט כדאי לפתח את הכיוון הזה, ועל זה מתבסס הייעוץ שלי ללימודים עבור חיילים משוחררים.
אם עדיין לא ברור לך מהו התחום שישמח אותך לעבוד בו – העבודה שלי היא לעזור לך למצוא תחום כזה.
 

ייעוץ לימודים כמעט בחינם

תכופות אני מגלה, כשבאים אלי לייעוץ לימודים, שהאנשים שמגיעים כבר ממילא משקיעים בנושא כלשהו הרבה זמן ואנרגיה, ותכופות גם כסף, שיש להם ידע רב בתחום ושהם נהנים לחלוק את הידע שלהם בתחום עם אנשים אחרים וישמחו לעסוק בתחום הזה.
כשזהו המצב – ייעוץ הלימודים ממש קצר, והדבר היחיד שנשאר לעשות הוא לייעץ איך למנף את האהבה, ההתלהבות, ההשקעה וההצלחה באותו התחום – לכסף ולהצלחה, כך שאפשר יהיה במקביל גם ללמוד, גם לעבוד, וגם להרוויח – ואפשר!
 

ייעוץ ללימודים שתפקידו להפוך תחביב למקצוע: הסבה מקצועית

ייעוץ לימודים יכול להתאים לא רק לחיילים משוחררים. לפעמים מגיעים אלי אנשים שתחום מסויים מעניין אותם, ושהרבה אנשים גם אומרים להם שהם מתאימים לתחום הזה, ובכל זאת – הם עובדים בתחום אחר, ולא מעזים, או לא יודעים איך להתחיל. לפעמים הם צריכים ללמוד כדי לעסוק בתחום שהם אוהבים, אבל לא תמיד.
במקרים כאלה אני ממליצה לעבוד במקביל ללימודים או תוך כדי הפיכת התחביב למקצוע. בהתחלה זה עדיין נחשב תחביב, והרווח הוא שולי למדי, אך בהדרגה הרווחים הופכים לתוספת הכנסה נאה, ואפילו נאה מאוד.
כשההכנסות נהיות גבוהות מספיק ויציבות מספיק - ניתן להפוך את התחביב למקצוע העיקרי, ואם רוצים – להמשיך ולעסוק במקצוע הישן, 'המסודר' במשרה חלקית, רק בשביל הביטחון.
במקרים כאלה אני ממליצה להמשיך ולהתמקצע במה שבוחרים, ואז הייעוץ ללימודים יכול לכלול גם לימודי ניהול או לימודי שיווק – כל מה שיעזור לך בעסק.
 

סיכום: מהי פגישת ייעוץ לימודים אפקטיבי

אם את/ה חייל/ת משוחרר/ת ומעניין אותך להתחיל את החיים המקצועיים שלך – להתחיל ללמוד, לעבוד ולהתפתח, גם ברמה האישית, גם ברמה המקצועית, וגם ברמה הכספית, אני מזמינה אותך לבוא לפגישה של ייעוץ לימודים, ולעשות ביחד את הצעדים הראשונים שיהפכו את החיים שלך למעניינים, משמעותיים, מהנים, ואפילו רווחיים.
 
לינק ליצירת קשר עם מיכל רון
© מיכל רון, מאי 2012

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8