איך לעשות כסף: דפי עבודה / קולין טיפינג

שלחי לחברה

איך לעשות יותר כסף ממה שיש לך עכשיו: מצבך הכספי הנוכחי

1.תאור הסיטואציה הפיננסית שרוצה לשנות – .. (כמה כסף יש לך, כמה חובות, וכד')
2.כרגע אני מרגישה לגבי זה –  ... (איך את מרגישה לגבי כסף, לגבי החובות, וכד')
 

איך לעשות כסף עי מודעות עצמית לרגשות

3.אני אוהבת את עצמי על הרגשות האלה! הרגשות שלי הינם משוב מושלם! הרגשות שלי הם אינדיקציה לגבי המשמעות שאני מייחסת לכסף.      (האם את מרגישה לגבי זה פתוחה / סקפטית / לא מוכנה? האם את מוכנה לקבל את הרגשות שלך כלפי כסף ולאהוב אותם?)
4.אני שמה לב לכך שאני מעניקה לכסף כוח שאין לו, בכך שאני מחברת אליו את המחשבות, האמונות או ההנחות המגבילות הבאות, גם באופן כללי, וגם בנוגע לסיטואציה הנוכחית, ואלו הן:...  (מהן המחשבות והאמונות שיש לך לגבי כסף, ולגבי איך לעשות כסף)
5.אני מוכנה לסלוח לאלו שהראו או לימדו אותי את האסוציאציות השליליות האלו בנוגע לכסף, ולפנות במקום למילוי השאלון סליחה מוחלטת בנוגע לאנשים אלו תוך 24 שעות, כדי לשנות את האנרגיה הזו.            (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
            לינק לשאלון 'סליחה מוחלטת'
 

איך לעשות כסף באהבה

6.אני מוכנה לראות שיצרתי את נושא הכסף הזה עבורי מתוך אהבה, כהזדמנות ללמוד ולגדול - עבורי ... (ועבור מישהו אחר, אם יש). באמצעות חוק המשיכה רתמתי לדרמה הזו גם את ... האנשים הבאים (מלאכי ריפוי הנראים כאויבים) כדי שיהדהדו בעוצמה את הנושאים שלי עבורי, והנושאים הם:  א.  ב.  ג.  ד.
7.כעת אני מבינה שכסף הוא ניטרלי, אין לו כוח משל עצמו, ואין לו ערך משל עצמו. זוהי רק אנרגיה, וכעת אני משחררת את הצורך שלי להיות צודקת לגבי המשמעויות שייחסתי לכסף, בסעיף 4 לעיל. ומשום שאין שום מחסור בכסף, אני פותחת את עצמי, ומאפשרת לכסף לזרום בקלות בחיי כעת.      (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
8.כעת אני מבינה שמנעתי אהבה מעצמי ומאחרים עי כך שדמיינתי שהכסף היה, או הינו, הנושא, ואני מאששת כעת את אמונתי החזקה בכך שהעולם הינו מקום של שפע מוחלט, וכי אין כל מחסור בשום דבר.               (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה. האם את מוכנה לשחרר את האמונות שלך לגבי איך לעשות כסף?)
 

איך לעשות כסף עי דמיון מודרך

9.אני רואה את עצמי כעת כנמצאת במצב פתיחות גבוה יותר, כדי לקבל כסף ולפתור את הנושא הזה בדרך המושלמת ביותר לכל המעורבים בעניין.        (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
10.אני מבינה כעת שבאמצעות כוח המשיכה, אני מסוגלת למשוך לתוך חיי כל דבר לו אני זקוקה. אני מחליטה כעת (אם צריך) למלא את שאלון ההתממשות המלא כדי ליצור את הדברים הבאים:                             (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
11.כעת אני מוכנה ומזומנה לנסח מחדש את הסיטואציה שבסעיף 1 מתוך נקודת המבט והפרדיגמה המטפיזית של סליחה מלאה, במונחים המכריזים על כך שהכל קיים בתוך סדר אלוהי.  אני מבינה כעת ש...
12.אני מעבירה כעת את הנושא לתבונה הרוחנית שלי, ומתמסרת לרוח מתוך ידיעה ונינוחות, כי הכל בסדר, ויודעת שמה שראיתי כבעיה היה רק תפיסה שגויה מצידי. כבר החלטתי לגבי זה כשהכרתי בכך שהכל ניתן לי בשפע תמיד. אני מבינה כעת שכל רעיון של מחסור או חוסר שהחזקתי בו, הוא משולל כל תוקף או עוצמה כלשהי, ואני אינני נותנת לו עוד תוקף או עוצמה כלשהן.      (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
13.כעת אני מבינה שכסף מעולם לא היה הנושא. אין לי 'נושאים' בנוגע לכסף. את הנושא האמיתי העברתי לרוח, ויש לי אמון מלא בכך שהרוח תדאג לנושא זה עבורי. תודה!       (פתוחה / סקפטית / לא מוכנה)
וכך הוא הדבר!
 
חתימה:                                     תאריך:
 
** אם את מעדיפה למלא את דפי העבודה באנגלית – הנה המקור באתר של קולין טיפינג

אם יש לך עוד שאלות לגבי איך לעשות כסף – תמיד מוזמנת לפנות אלי בלינק הזה
©תרגום: מיכל רון, בהנחייתו של ד"ר מיכאל קונסטנטינובסקי
פברואר 2013

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8